Sunday, October 31, 2010

300 AHLI BAKAL HADIR DI PERJUMPAAN KELUARGA KALI KE 4


Mesyuarat AJK AKPK telah memutuskan untuk mengadakan Perjumpaan Keluarga kali Keempat pada 20hb November 2010. Mesyuarat dipengerusikan oleh Ketua Urusetia dan turut dihadiri oleh Penasihat Keluarga.

Semua ahli keluarga diminta agar dapat memaksimakan kehadiran. Satu hadiah istimewa akan diperkenalkan bagi perjumpaan kali keempat ini. Hadiah tersebut adalah peratus kehadiran ahli perdu paling ramai. Ini melibatkan hanya perdu yang mempunyai bilangan ahli lima dan keatas sahaja.

Perjumpaan kali ini juga turut menjemput pangkat sepupu kepada anak Pawang Kadir. Mereka adalah di kalangan anak/cucu kepada Aki Yunus, Aki Mohamad, Wan Pelangai, Wan Saedah, Wan Maharom, Aki Abdullah dan Wan Habesah.

Buat pertama bagi perjumpaan kali diperkenalkan bawa juadah secara bederau. Iaitu setiap perdu dikehendaki membawa satu atau dua juadah yang telah di masak dan dibawa ke rumah besar pada pagi 20hb Nov 2010. Mesyuarat telah memutuskan adalah seperti berikut:

1. Perdu Abd Rahman - Lauk ayam masak merah untuk 150 orang

2. Perdu Sapiah - Ulam, sambal dan buah untuk 300 orang

3. Perdu Husin - Lauk ayam masak merah untuk 150 orang

4. Perdu Abu Bakar - Lauk ikan ( 150 orang ) dan sayur (300 org)

5. Perdu 10 - Nasi, sayur nangka dan air minuman

Manakala bagi makanan pagi semua keluarga diminta membawa makanan masing-masing.

Aturcara : Ucapan Penasihat, Ucapan dan taklimat Ketua Urusetia, Perasmian blog keluarga, Sukaneka Keluarga, Tahlil dan doa selamat, Makan perdana keluarga, Sesi memperkenalkan ahli keluarga baru, cabutan bertuah,penyampaian hadiah dan gambar beramai-ramai.

No comments:

Post a Comment